duminică, 18 octombrie 2009

Multumesc! Multumesc! Multumesc!

Trebuie sa multumesc inca o data! Cu tot sufletul, din tot sufletul...

Ideea aceasta de a-mi crea un blog mi-a salvat o buna parte din scrierile din anul acesta... am mai trimis fragmente pe la prieteni, acum punem bucatica cu bucatica si parca incepe sa-mi creasca sufletul cand vad cate s-au pastrat, de fapt! Cele de anul trecut sunt pe calculator... asta in cazul in care va putea fi reparat :) poate am uitat sa va spun: am fost plecata cateva zile la arad la conferintele de terapii alternative. Cand am plecat totul era in regula, cand m-am intors nu mai mergea nici leptopul nici calculatorul! Defectiuni diferite :) Cine zicea ca e deschisa acum o poarta si ca suntem bantuiti de entitati mai putin benefice? Nu de alta, dar sa-l pot contrazice :) sau ma bine zis sa-i pot spune ca, de fiecare data, intr-un astfel de moment, am simtit sudoarea Ingerilor care fac tot posibilul sa mentina lucrurile in echilibru... sau poate ca sunt eu o optimista, fie, insa poate ca asta m-a salvat de fiecare data: optimismul si simtul umorului! Chiar ii ziceam unei prietene care ma intreba zilele astea cum de mai rezist:
- Draga mea, dupa ce am iesit teafara din cuptorul alchimic, iti dai seama ca o coagulare e floare la ureche :P
Na, sper sa nu supar pe nimeni, e o gluma nevinovata... Oricum, la aceasta ora tarzie din noapte, vreau inca o data sa multumesc Ingerilor, Sfintilor si Bunului Dumnezeu pentru toate binecuvantarile primite... E o mare onoare pentru mine sa ma simt astfel incercata de cel ce lupta impotriva Cunoasterii Adevarului, sincer. Cand ma gandesc cat i-am dat de furca in ultimul timp, chiar ma apuca rasul... si bucuria e ca tot degeaba bantuie el prin Lumina, n-o fi aflat inca cum ca "Lumina lumineaza-n intuneric si intunericul n-a biruit-o?" Pai sa-i mai explic inca odata, daca inca nu a inteles!!! Dovada clara ca se recupereaza scrierile mele si ca ele nu trebuiau sa dispara... inca :P Mai, uciga-te toaca de revoltat si intunecat, tu inca nu ai aflat ca nu asa se lupta daca vrei un minim de respect? Si ca sa te deprim cu totul, o sa-ti mai spun inca o data: te iubesc, crede-ma, pentru ca prin tine inteleg de fiecare data cat sunt de puternica si pe cine slujesc: Lumina, Adevarul si Iubirea! Nu mai fi atat de revoltat si incrancenat, mai relaxeaza-te si tu si mai zambeste, o sa-ti faca bine! Iarta-mi delirul, si te rog, nu interpreta gresit: iubirea mea nu iti aproba calea razvratirii, vrea doar sa-ti aminteasca cine esti si de unde ai cazut! Poate ca in ziua in care ti se va face dor de cel care esti in adancul tau, vom fi cu totii mai castigati!!! Cine stie? Eu oricum sunt un om binecuvantat de cand il las pe Tatal Nostru sa ma tina in brate si de cand am inteles sa am incredere in orice hotareste El!
Multumesc, Doamne, sunt un om atat de binecuvatat!!! Iti multumesc- si cum am zis si voi zice mereu de acum: FACA-SE VOIA TA! INTELEPCIUNEA TA NOI NU O PUTEM PRICEPE CU MINTEA NOASTRA LIMITATA SI INGUSTA, DAR PUTEM ALEGE SA AVEM INCREDERE DEPLINA IN EA... Astazi chiar inteleg ca oricat de multe as vrea sa-ti daruiesc, Doamne, nu ar acoperi nicicum imensitatea Dragostei si Binecuvantarii tale! Dar daca mi te daruiesc, Doamne, ma ierti? ma primesti? Stiu raspunsul, stiu: m-ai iertat si m-ai primit de la bun inceput! Multumesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu