marți, 6 octombrie 2009

Simptome ...

Da, spre bucuria sufletului am inteles din nou ce se intampla... adica, de ce visez intens, de ce ma tot trezesc noaptea la doua, trei ore cu senzatia ca nu am dormit deloc, de ce ma doare tot corpul fara nici un motiv, de ce nu mi-e foame deloc , de ce mi-e tot timpul somn (ceea ce mie chiar nu mi se intampla), de ce vad stelute si... altele, de ce simt o apasare continua deasupra crestetului, de ce as vrea sa imi schimb slujba, de ce simt o detasare fata de cei dragi, si mai ales de ce simt o dorinta profunda de a ma intoarce 'acasa'... numai paragaful cu singuratatea nu mi se mai potriveste, sincer! In cele mai solitare momente din aceasta perioada, desigur, am simtit o siguranta de nedescris, un ajutor venit de Sus de neinchipuit- nu credeam ca voi simti vreodata asa ceva, eu, profana! Am simtit ca am fost si de-atunci- sunt- tinuta in brate! MULTUMESC!!!Atat, caci altfel as strivi corola de minuni a lumii :) Acum parca as merge la somn si la vise, dar am atata treaba... hmmmm, mi se cam inchid ochii... mie! mie! care nu dorm cu noptile...
Si ce vise, vaaai, cate simboluri, cat Adevar, ce oameni frumosi care ma ajuta sa inteleg in plan astral ce nu inteleg inca aici, in materie! Si pe unii inca nici nu i-am intalnit in planul material :)
Vaaai, as sta asa o vreme, sa ma bucur de starile astea, sa-mi amintesc parfumul viselor si culorile oamenilor din visele mele... Multumesc!!!

http://victoriakarunareiki-1.weblog.ro/2006-01-10/62666/
SIMPTOMELE-ASCENSIUNII-SPIRITUALE-%28I%29.html


http://victoriakarunareiki-1.weblog.ro/2008-12-19/629644/
Cele-12-simptome-ale-trezirii-spirituale.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu