sâmbătă, 17 octombrie 2009

La Multi Ani

Astazi este o zi tare speciala pentru mine... in urma cu ceva ani a venit pe lume unul dintre cele mai frumoase si luminoase suflete cu care mi-a fost dat sa ma intalnesc si cu ajutorul caruia am reusit sa inteleg ca exista oameni care au ajuns sus de tot si au ramas modesti, oameni care iti ofera o secunda din viata lor pretioasa sa-ti raspunda, indiferent de problemele prin care trec si de care se lovesc mereu, oameni care au darul sa te faca sa te simti important, insemnat, maret chiar daca sunt de cealalta parte a pamantului! Ii multumesc pentru toate darurile, povestile, magiile si pentru fiecare secunda acordata mai ales atunci cand nu stiam incotro sa o apuc iar si iar si pare-se, nu era nimeni prin preajma... iar el simtea de fiecare data ce impact a avut asupra mea si tot ce putea sa raspunda era: "eu sunt doar un stimul, forta esti tu! iar eu primesc la fel de mult din asta cat primesti si tu!" Prin el am invatat ca indiferent cat de mari sunt problemele mele, atunci cand cineva are nevoie de ajutor am sa-i deschid usa, ca e zi sau noapte, ca mi-e bine sau mi-e rau, ca am chef de oameni sau nu! Prin el am invatat ca, atunci cand iti faci timp de altii de fapt iti faci timp de tine si ca toate problemele pe care le ai le poti rezolva mult mai usor daca le vezi in afara ta, in ceilalti oameni care vin sa-ti ceara un sfat sau o alinare! Om frumos ce esti tu, Omule, fie ca acest an nou care ti se deschide sa-ti aduca linistea si bucuria tuturor acelora pe care i-ai luminat! Atat iti doresc, pentru ca , pare-se, ai modelat multe constiinte, drag prieten drag! Ce zi speciala, prieten drag! Simt cum imi cresc aripi lungi de clestar si cu ele zbor pe deasupra oceanelor si continentelor pentru a te putea imbratisa! spasiba!!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu