luni, 19 octombrie 2009

Psalmul 91

Pentru ca am observat ce se intampla in aceasta perioada cam peste tot in jurul meu, ca e multa durere si multa suferinta, vreau sa va spun un mic secret: exista mai multe cai de a scapa de suferinta, o stiu din propria experienta. Eu am ales: RUGACIUNEA si REGULILE DE AUR ALE LU AIVANHOV! Doar incercati sa faceti asta pentru un scurt timp, eu am vazut schimbari majore in viata mea, credeti-ma! De repetat nu vreau sa ma tot repet si sa devin enervanta; cine are urechi de auzit, sa auda! Cred ca traversam o perioada destul de dificila dar si foarte frumoasa, daca ii intelegem menirea! Cum zicea domnul Dragoman: "in templul lui Dumnezeu nu poti intra cu pantofii murdari" iar purificarea nu e intotdeauna foarte placuta, desigur: mai o calcinare, mai o dizolvare, mai o putrefactie... mda, nu suna prea bine! Dar ganditi-va cum va fi cand toate fricile si zbuciumarile noastre se vor evapora pentru a face loc iubirii si armoniei sufletului! Faceti ceva mai mult sa meritati Templul lui Dumnezeu, va rog din suflet, oameni de Lumina si din Dumnezeu! Ridicati-va in picioare si invingeti-va odata aceste umbre, Sinele vostru e mult mai puternic decat credeti daca ii oferiti increderea voastra! Luati-va timpul de care aveti nevoie, desigur, dar aveti incredere in Cel ce ne vegheaza mereu! Va rog din suflet!!!
Pentru ca ascultati putin ce spune psalmul meu preferat:

"Cel ce sta sub ocrotirea Celui Prea Inalt si se odihneste la umbra Celui Atotputernic zice despre Domnul: "El este locul meu de scapare si cetatuia mea, Dumnezeul meu in care ma incred." Caci El te scapa de latul vanatorului, de ciuma si de pustiirile ei. El te va acoperi cu penele Lui si te va ascunde sub aripile Lui. Caci scut si pavaza este Adevarul lui! Nu trebuie sa te temi nici de groaza noptii- nici de sageata care zboara ziua- nici de ciuma care umbla in intuneric- nici de molima care bantuie ziua in amiaza mare- O mie sa cada alaturi de tine si zece mii la dreapta ta dar de tine nu se va apropia. Doar vei privi cu ochii si vei vedea raspaltirea celor rai. Pentru ca zici: "Domnul este locul meu de adapost!" Si faci din Cel Prea Inalt turnul tau de scapare, de aceea nici o nenorocire nu te va ajunge si nici o urgie nu se va apropia de cortul tau. Caci El va porunci Ingerilor Sai sa te pazeasca in toate caile tale, si ei te vor duce pe maini ca nu cumva sa-ti lovesti piciorul de vreo piatra. Vei pasi peste lei si peste naparci si vei calca peste pui de lei si peste serpi. " Fiindca Ma iubeste- zice Domnul- de aceea il voi izbavi; il voi ocroti caci cunoaste Numele Meu" Cand Ma va chema ii voi raspunde. Voi fi cu el la stramtoare, il voi izbavi si-l voi proslavi; il voi satura cu viata lunga si-i voi arata Mantuirea Mea"

Acum spuneti-mi daca va mai poate fi frica? :)
Aveti incredere in mila lui Dumnezeu Atotputernicul. AMIN!
Va imbratisez cu toata dragostea pe TOTI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu