joi, 22 septembrie 2011

magia continua... !

"Cand coincidentele apar una dupa cealalta, inseamna ca esti pe drumul cel bun." :)

Am intrat ieri la Humanitas, sa vad care mai sta treaba cu pretul celor trei volume 'Razboi si Pace' ale lui Tolstoi. Imi doresc de mult sa citesc cartea asta, dar fie nu o au niciunii dintre cei apropiati, fie pretul in librarii e prea mare. Fata cea draguta de la librarie, care mi-e si prietena, imi comunica din nou pretul si cadem amandoua la aceeasi concluzie: ca pretul asta chiar e exagerat. Nu contest valoarea operei lui Tolstoi, care desigur, nici nu are pret, stiti voi bine la ce ma refer (dar nu vreau sa deviez de la subiect). Apoi ii spun, zambind: lasa ca poate se gandesc astia de la 'Adevarul' sa o scoata la un pret mai normal.


Astazi
ma indrept spre teatru si privesc intr-o doara spre vitrina unui chios...
Si ca prin vis vad un titlu, si ma intreb la propriu daca nu ar fi cazul sa ma ciupesc... Da, desigur ca din vitrina care stralucea aproape suspect in lumina soarelui imi zambea ghidus si albastru primul volum din 'Razboi si Pace'. Si nu stiu de ce vizualizez acum niste ganduri in forma de carti, care coboara incet de sus tocmai in planul nostru... :)))

2 comentarii:

  1. Daca stiam ca o vrei asa tare...Acum 2 zile am facut cadou cuiva cartea asta(in 4 volume,editie cartonata.Am cumparat-o cu 29 de lei(da,29 de lei)si mi-a venit acasa in 3 zile prin posta.Daca stiam directionam oferta catre tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc, draga Ionut, dar daca ai trimis-o in alta parte inseamna ca acolo trebuia sa ajunga. :) Iar la mine s-a rezolvat foarte frumos treaba, cum bine vezi. Oricum, iti multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere