vineri, 6 mai 2011

regasire

Cand gandul tau coincide cu gandul lui Dumnezeu, ai senzatia ca ai sa explodezi in mii de stelute stralucitoare. Asa este: 'viata asta a mea este o bucurie imensa, care se da de trei ori peste cap si se transforma in cea mai adanca tristete'. Dar anumite lucruri, cele sfintite, cele alese, cele VII, raman vesnic in tine, isi fac loc precum apa vie printre toate obstacolele si toate stancile, peste munti si oceane si reusesc, in cele din urma, sa ajunga acolo unde trebuie sa ajunga. Nu pierd decat atunci cand renunt, care nu-mi amintesc ca intreg universul e in miezul Inimii mele. Cand imi amintesc asta, nu mai am nevoie de nimic, caci am totul. Si atunci, toate lucrurile vin la mine, nu pentru ca nu le mai astept, ci pentru ca am invatat sa multumesc deja pentru ele. Gandul asteptarii e un gand inutil, al neimplinirii. TOT CEEA CE VREAU SA PRIMESC, AM PRIMIT. Stiu asta in putinele dati cand imi amintesc ceea ce se intampla dincolo, cand "ochiu-nchis afara, inlautru se trezeste!" Acolo e TOTUL. Acolo e implinirea. Acolo e Acasa. Acolo e impacarea. Acolo e multumirea. Acolo STIU ca sunt iubita de cei ce ma iubesc neconditionat. Acolo ma intalnesc cu toti care sunt pregatiti sa-si aminteasca! Iar cei care nu-si amintesc acum, isi vor aminti cand vor fi pregatiti. Dar totusi, trebuie sa le multumesc acelora care ISI AMINTESC. Pentru ca, datorita lor, visele mele se reintorc la matca. Matca iubirii neconditionate, matca copilariei, matca paradisului pierdut si - fericiti cei ce pot spune- regasit! Asa sa ne fie! AMIN!



2 comentarii:

  1. Da, bre, daaaaaaaaaa!!! Asa e!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pfua, astazi am avut senzatia ca intreag taramul viselor s-a multat pe pamant! coplesitoooor!!! :)

    RăspundețiȘtergere