miercuri, 8 decembrie 2010

when love must die SAU astazi nu am cap

"Devenirea e regula generala, oricine si orice poate deveni oricine sau orice altceva!" Bergson

sunt complet epuizata, nu-mi amintesc sa fi fost vreodata atat de lipsita de putere... ma privesc in oglinda: oare voi mai putea rade din tot sufletul, vreodata? desigur, nu e nimeni vinovat pentru asta, EU singura mi le-am facut pe TOATE! ... dar daca nu e asa? daca omoram speranta si iubirea in ceilalti? atunci poate am intelege cu adevarat importanta Liberului Arbitru. nu am sa dau vina pe nimeni, pentru ca iubesc prea mult si prea sincer. si daca acesta a fost pretul, am sa trec si peste asta. gata cu victimizarea, sunt prea puternica pentru a face asta. maine dimineata plec acasa, acolo unde mai pot gasi iubirea... pisica Tiger, nucul batran asteptand sa-i mangai scoarta, bubuaka, mamaloiu, tataloiu, fratelinno, si nepoteii care tocmai au urlat de bucurie cand au auzit vestea :) ce mai citesc (total intamplator) astazi?
"A părăsi o luptă din cauza ticăloşiei mediului e ca şi cum ţi-ai tăia gâtul fiindcă e noroi afară." - Nicolae Iorga


:)))))) hahaha tare amuzant, pacat ca nu am cap, sa rad cu tot creierul!!!!!!


Daca a zis-o Iorga... incep incet sa ma prind ce spun cele doua melodii care ma obsedeaza de cand am fost executata... una zice ca WHEN LOVE MUST DIE! celalalta zice ASTAZI NU AM CAP, CE MA FAC?
stiti de ce FOREVER IS OUR TODAY? pentru ca ne-a inzestrat Dumnezeu cu Liberul Arbitru, drept urmare, ASTAZI, ACUM, in CLIPA ASTA putem alege VESNICIA. Asa cred eu cu mintea mea tulburata!!! Se poate sa ma insel, n-ar fi prima data. Dar asa sunt eu, mai bine ma insel de una singura, decat sa am dreptate cu mii de imbecili :) Oricum, nu ma luati in seama, SUNT UN INGER SEDAT, ASTAZI NU AM CAP! dar, decat sa ma judecati, mai bine imi sarutati lacrima... in felul acesta, putem invata cate ceva important unii de la altii! Stiti ce e cel mai dureros in situatia asta? nu rana deschisa, nici trupul decapitat... ci faptul ca cea care mi-a spus candva: "e la fel cu ceilalti!" inca mai crede ca avea dreptate si ma priveste acum ranjind, pentru ca am crezut in frumusete... SI INCA MAI CRED! Sunt incurabila, aici ARE DREPTATE! PENTRU CA PE MINE M-A BLESTEMAT CAREVA SA NU VAD DECAT PARTEA FRUMOASA DIN OAMENI!!!!!!!!!!!!!!! Dar v-am spus deja asta, nu-i asa? Unde, unde, unde gresesc??????????

Poate o sa-mi creasca o inima in loc de cap... asa s-ar explica TOATE!!! :))) Va imbratisez!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu