luni, 20 decembrie 2010

the days of our lives


"straine! nu stii cat tanjesc sa te privesc,

tu sa fii cel pe care-l cautam?… sau cea pe care o cautam – imi amintesc ca prin vis,

cert, cu tine, undeva, o viata de bucurie mi-a fost dat sa traiesc

imi revin toate gandurile cand ne petrecem dragastosi, fluizi, maturi si puri,

am crescut impreuna… tu erai baiatul? sau fata de langa mine?

am mancat si am dormit cu tine, trupul tau nu iti mai apartine,

iar trupul meu… nu il mai posed.

mi-ai dat bucuria ochilor tai, chipul si carnea ta si trecand pe langa mine, mi-ai luat in schimb barba, pieptul si mainile.

nu am voie sa iti vorbesc; doar sa imi pasesti in ganduri cand singur sed sau ma trezesc in noapte,

singur.

mi-e dat sa te astept si stiu ca din nou ne vom intalni

dar trebuie sa am grija sa nu te pierd…"

Walt Witman, Unui Strain

2 comentarii:

  1. as zice ca walt este excelent ales pentru moment. el si robert frost cred ca sunt poetii americani pe care-i indragesc cel mai mult

    RăspundețiȘtergere
  2. da, exact asta am simtit si eu.
    cat despre cei doi Frumosi, ii indragesc si eu, la fel de mult.

    RăspundețiȘtergere