vineri, 17 decembrie 2010

Symphony of Dreams

Doamne, cat suntem de limitati, vai de capul nostru... omul acesta incearca de zile intregi sa-mi spuna ceva in vise si tristetea mea nu-l asculta! Neputinta si incapatanarea mea nu vrea nicicum sa-l ia in brate si sufletul simte si se intristeaza si el de neputinta mea: "ti-ai taiat singura capul, draga mea!" "Pai nu se poate asa ceva..." "Stii, inca e posibil ca insusi calaul sa se transforme in Hermes!" zice o voce venita de departe... "Nu, nu se poate, nu se poateeee!" Apoi confirmarea in planul concret!!! Sunt o natanga tampa si calamba, vai de steaua mea, vai de capul meu care nici macar nu mai e la locul lui, din propria-mi nestiinta! Zeci de Cuvinte acum prin capul meu: "i s-a aratat in vis un inger al Domnului", "in urma, au fost instiintati de Dumnezeu in vis...", "dupa ce au plecat magii, un inger al Domnului se arata in vis...", "dupa ce a murit Irod, un inger al Domnului se arata in vis..." Nu sunt eu vrednica de asa ceva, si totusi, de atatea ori s-au ADEVERIT intocmai toate cele visate... Vai de steaua mea, toate relele si bunele mi le fac cu mana mea... daca nu venea confirmarea mai era cum era, dar acum, ca mi s-a demonstrat in plan fizic ca inca nu mi-a taiat nimeni capul (si eu totusi AM MURIT) ce sa mai zic?!? Saracu de el, vine in fiecare noapte sa ma lumineze si eu, ce fac eu? Ii intorc spatele si plec, pentru ca atata ma duce capul! Ce face el? Zambeste intelegator si ingaduitor! Ieri noapte ma ruga sa merg la el, sa-l iau in brate! Vezi sa nu, ai ales sa-mi tai capul, sa asculti de altii, nu de sufletul tau, acum ce mai vrei?!? Va rog, dati-mi o palma sa ma trezesc, daca nu cumva e prea tarziu!!! Vaaai, ce rusine mi-e!!! Si acum dovada clara cu nu visele veneau de la necuratu' ci lipsa mea de credinta in ce-mi spuneau ele!!! Toma, Toma, numai tu ma intelegi... :) Si totusi, ce e frumos in toate astea? Ca inainte sa vad confirmarea, dupa tot chinul si in plina cenusa, am grait: "eu il iubesc pe omul acesta- si nimic nu va avea puterea sa schimbe asta!" Apoi am aflat ca sentinta nu a fost data (?!?!?!?) Poate ca doar am visat ca am murit in tot timpul acesta! Poate ca Iubirea m-a Trezit! Poate ca Iubirea chiar schimba Destinul, trecutul, prezentul si tot ce va fi!!! Poate ca si Iubirea muta muntii din loc, nu doar Credinta! Vai de mine ce lectie mi-a venit!!! Sunt complet epuizata si ninge continuu si el vine in fiecare noapte si vorbeste cu mine si-mi spune ce-mi spune si mi-am taiat singura capul si am plans zile intregi si AM GRESIT! CRED, DOAMNE, AJUTA NECREDINTEI MELE!!! Si iarta-ma ca m-am indoit! Da, m-ai PACALIT ca mi-ai taiat capul; si, cu toate astea, eu te-am iubit! Si te iubesc inca!!! Ce ai sa faci tu cu asta, om vedea la timpul potrivit! :) Oricum, sa stii ca ieri noapte am aflat, intr-un alt vis, cum sta treaba si cu sentinta... Da nu spun la nimeni nimic, promit! CONCLUZIA: Iubeste-ti calaul si el se va transforma in Hermes, iar Hermes iti va transforma prezentul: trecutul si viitorul! Amin! Na, acum, daca tot am murit si am platit cu intreg sufletul acest moment de importanta cotitura, ce sa mai spun? Mai Maria mai, esti natanga, neghioaba, dai cu standu-n dreptul, te-a pacalit, tu nu te-ai prins, dar macar ai invatat Iubirea! A meritat? A meritat... JOS CU PALARIA in fata maretiei acestei lectii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Acum, ca am aflat toate astea, pot sa ma odihnesc si eu un pic? Pot sa visez si alti oameni dragi, care sunt departe si de care mi-e dor si sa-mi amintesc cum suna glasul lor, ca am uitat... Pot? MULTUMESC FRUMOS!!! :)

2 comentarii: