vineri, 17 decembrie 2010

mica-aducere-aminte

PHOTO: vi.sualze.us

iarta-mi orbacairea

ca sunt doar
cenusa din cenusa
si iubire din iubire
ca-ti subestimez ispasirea
cu gandurile mele de rosu de murire
ca nu mai detin niciun fel de putere
daca nu cumva
Credinta si Gandul
au ramas si vor ramane mereu
singurele idei
ale revelarii Cuvantului- Cheie

Cand nu mai stiu sa fiintez
sa exist
sa prind CLIPA
iarta-mi mai ales
neputinta

hai sa ne dam mana
peste Labirintul Tristei Pierzanii
hai sa fim una
tu si cu mine
sa-ti descifrez
inghetul
topirea
visarile
si anii

am adormit descoperita
in bratele iernii
INspiratia lui m-a invelit
cu o tainica poveste
"e o intamplare a fiintei tale"
si, desigur, o posibila evadare
din asprul delir al adormirii inghetului

"hai sa fim una tu si cu mine"
o soapta initiatica
ca un indemn al sacerdotului
la urechea defunctului
ar trebui sa scriu si eu
un fel de bardo thodol
doar ca, atunci cand am inchis ochii
si am cercetat Cerul din mine
nu am intalnit niciun fel de zeitati
linistite, iritate
bautoare de sange

pazitoare de porti ferecate

doar rana predestinata a Calaului
in FIECARE noapte

si SOAPTA Salvatorului
de Suflete Albastre
Despovaratorul Formelor:

"va veni si anotimpul
invierilor tale
cenusa din cenusa
iubire din iubire
murire din nemurire
hai sa fim UNA
tu si cu mine
deasupra Labirintului Tristei Pierzanii
din albul zapezii aducerilor-aminte
InVie nefericito, invie"

invie
invie
invie

Datorita faptului ca Maria Iribarne a fost ucisa de celebrul artist Pablo Castel- si ca fiecare Marie care isi absoarbe in ea propriul TUNEL intunecat si singuratic va sfarsi exact la fel- EA nu-si mai poate aminti deocamdata nimic! Si totusi, pe tampla ei insangerata inmugureste zi de zi o calda floare de cires, care pastreaza in miezul ei AMINTIREA cea mai draga- ca ultima sansa a invierii: un barbat zambind spre ochii ei si scuturandu-si, ca intr-un vis din alt vis- parul incarcat de zapada...

***********************
Poate ca uneori reusesc sa mai prind Clipa...
OPRESTE-TE, spunea poetul, ESTI ATAT DE FRUMOASA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu