joi, 27 mai 2010

Cantec pentru Ingeri

Eu, de o vreme incoace, sunt setata pe speranta si credinta in mai bine!!! Asa ca vreau sa dau mai departe sentimentul acesta care imi da curaj si foarte multa putere! Am invatat, din tot ce mi se intampla in ultimul timp, ca iubirea si ajutorul daruit altora se intoarce cu o viteza uimitoare la tine... am invatat ca fara ajutorul celor dragi in momentele de grea incercare as fi fost una cu pamantul! Asa ca le dedic tuturor celor dragi acest cantecel, pe care il ascultam in vremea rockerimii mele cu mare drag si care, astazi, dupa ani de zile, s-a intors la mine!!! Oi fi fost eu rockerita suparata si pesimista, dar, ascultati si voi ce se ascunde dincolo de toate astea... poate in felul acesta vom invata sa nu mai judecam dupa aparente pe nimeni, nicodata! Sa dea Dumnezeu!!!

2 comentarii:

  1. haha ... minunata melodia :X:X
    "Before you smile you gotta cry sometimes..." asa-i,asa-i :)
    "even angels need to learn how to fly" :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. hei piticule... ma gandeam eu ca o sa-ti placa!!!! :*

    RăspundețiȘtergere