miercuri, 26 mai 2010

Caii Capriciosi

Si tot legat de Trickster, cu care ne mai intalnim din cand in cand, sub alte infatisari si aspecte... daca tot ne-am imprietenit! :)))



Cred ca melodia e suficient de clara... da, vine sa te faca sa te simti puternic, CEL MAI PUTERNIC, vine sa te faca sa te simti viu, CEL MAI VIU, vine, dupa parerea mea, cu multe aspecte legate de planul material... (ca sa te conduca, cu voia ta, spre esenta!). Si, daca tot am delirul ce "Maestrul si Margareta" in perioada asta, vine sa-ti dea crema si matura, sa te faca invizibil si invincibil si nu intamplator, accepti lupta! Pentru ca, simplu, cerul se ia cu asalt si numai cei curajosi indraznesc si-l cuceresc!! GENIAL BULGAKOV, GENIAL!!! Daca nu ati citit cartea, va rog eu, apropiati-va cu incredere de ea! E incredibil ce a putut sa scrie omul asta, care, pare-se, a murit inainte ca manuscrisul sa-i fie publicat!!! Si, soricica draga, uite ceva ce sigur o sa-ti placa:



Eu, una, sunt sigura ca am avut ceva, candva, cu rusii astia... daca nu stiati, porecla mea, cu cativa ani in urma, era PANIMASHU :) de la PATIMASU :) Acum probabil imi platesc unele din datoriile legate de acest Panimash! Si numele meu, la origini, e unul russian, numa ca din greseala a modificat nenea politaiu la tata in buletin, cand era ficior, o litera: e in loc de i! :P Si, cam atat, ca restul e tacere! :))

2 comentarii:

  1. Waaaw, trebuie neaparat sa vad si eu filmul!!!!
    cartea am citit-o, dar e adevarat ca acum mai multi anisori...
    Si daaaaaaaaaa, mi-a placut enoooooooooooorm!!! Eu sunt convinsa ca-n somn ma sui pe matura si=o iau haihui. =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. pai e clar, mai vrei dovezi? nu ti-am spus ca povesteam de mama focului intr-o noapte? si am aflat tot!!! :)))))))

    RăspundețiȘtergere