miercuri, 12 mai 2010

Arhanghelul Mihail


Azi noapte, in vis, multime de oameni ma intreba: "Spune-ne si noua cine este tanarul acela?" Din pacate, nu mai stiu nici in ce context ma intrebau, nici cine erau ei... Dar e bine ca imi amintesc starea mea, asa stiu sigur daca visez bazaconii sau lucruri importante :) Era multa liniste, multa incredere (nici in zi de azi nu inteleg de ce, de cate ori ma plang ca nu mai pot, in loc sa fiu trasa de urechi, primesc ajutor???)- si starea aceea de bucurie care nu se poate confunda cu euforia, e o bucurie linistita, e zambetul acela interior, daca vreti... ah, cuvintele astea, atat de exacte si precise... in fine, sa nu ne poticnim in propriile limite :)

M-am uitat in sus... acolo, se putea vedea profilul urias (parca era decupat dintr-o carte de basme romanesti) al unui tanar cu pletele negre, usor ondulate, imbracat in culori pastelate, cu o spada ridicata deasupra lumii noastre in mana! Era ca un fel de Zeu, si nu era pe Pamant, statea asas, gigant si mare, imens, intre cer si pamant! L-am vazut si in clipa aceea am simtit iar cevba legat de copilarie: sentimentul acela cand sareai, la propriu, intr-un picior, de curata bucurie. Le-am spus celorlalti: "E ARHANGHELUL MIHAIL, el are parul negru si tine o spada in mana!" Si tot ce-mi mai amintesc e ca unii s-au speriat ingrozitor de tare, in vreme ce eu urcam un pod, cantand si sarind intr-un picior de bucurie... asa ca, mi-am amintit de celebra poezie:

"What if you slept?

And what if,
In your sleep
You dreamed?

And what if,
In your dream,
You went to heaven
And there plucked
A strange and
Beautiful flower?

And what if,
When you awoke,
You had the flower
In your hand?


.... Ah, what then?"

Samuel Taylor Coleridge
1772-1834


Iar fix inainte sa ma trezesc, cineva mi-a mai spus: "pentru ca iubesti foarte tare Ingerii!"

Multumesc! Multumesc! Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu