marți, 1 ianuarie 2013

o alta clipa a trezirii


Ah, sa adormi spre dimineata cu un zambet larg pe chip... 
si sa trezesti din vis cu hohote de ras sanatos 
si de Viata!!!

La Multi Ani Frumosi pecetluiti cu Viata, prieteni dragi!
Va imbratiseeeeeeez cu draaaag!!!
Am tam tiri raaaaam
Bam bam! :)

" Totul se afla in toate
rana mea dureroasa-n rana ta dureroasa
starea ta de echilibru in starea mea de echilibru
si poezia-i in tine
dar si tu in poezie esti
Totul se afla in toate
si marunta noastra fericire omeneasca
care degusta apa
care chiar apa este
pentru cei insetati
Insa apa poate si un copac
si-un castravete si un amurg de soare
si piatra poate fi
(daca mai tineti minte basmele)
Apa poate fi si
rana mea dureroasa in rana ta dureroasa
Starea ta de echilibru in starea mea de echilibru
Apa poate fi si noaptea aceasta
si eu insumi poate fi
cand eu te ascund
pentru o clipa a trezirii."

Ivan Miroslav Ambrus, "O alta clipa a trezirii" 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu