sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Cercul perfect: de la Dumnezeu la stiinta si inapoi


Va recomand filmul minunat... desigur, mie mi-e drag omul acesta mai ales pentru scopul cu care el ne dezvaluie ce ne dezvaluie. Si uite-asa... unii isi doresc sa influenteze mentalul altora, altii sa-si vanda opera in  milioane de exemplare, altii sa stranga averi si cadilace... iar altii sa schimbe in bine lumea, sa o ajute a evolua!

Ganditi-va singuri cine de partea cui este! Uite, ne sopteste fratele Eminescu secretul:

"Iar colo bătrânul dascăl cu-a lui haină roasă-n coate,
Într-un calcul fără capăt tot socoate şi socoate
Şi de frig la piept şi-ncheie tremurând halatul vechi,
Îşi înfundă gâtu-n guler şi bumbacul în urechi;
Uscăţiv aşa cum este, gârbovit şi de nimic,
Universul fără margini e în degetul lui mic."


Omul acesta, pe numele sau Goswami mi-e drag si mi-a mers direct la suflet! Pentru ca poti vedea in ochii lui lumina copilului care s-a jucat toata viata de-a "fizica cuantica"... 

Si da, imi cer scuze daca am suparat sau am ofensat pe careva... Sa nu uitam ca de fapt toate sunt ingaduite de Dumnezeu pe lume! Ca doar asta ne-am dorit: cunoastere!:)

VIZIONARE PLACUTA! Si noapte limpede si buna!

"Cercul perfect: de la Dumnezeu la stiinta si inapoi"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu