vineri, 9 noiembrie 2012

pace, bucurie, mangaiere, echilibru


"Noi suntem, noi toti, merii si visinii
Unei albastre livezi. Mari si mici, 
Toti suntem strugurii verii de aur.
Pana la moarte la toti ne ajunge
Si caldura si lumina de-aici.

Cineva nespus de intelept
asemanand totul cu spiritu-i viu
Pe cei ce traiesc i-ncalzeste cu cantec
Pe morti cu somnul cel greu din sicriu.

Cineva ne invata si ne roaga
Sa masuram patrunzand ce traim
Ca n-am fost adusi pe lume sa distrugem
Ci sa CREDEM si sa IUBIM."

S. Esenin- "Chemare cantata"- fragment

Ce-mi place cand- oricat as rataci- ajung intr-un final tot Acasa! :)
Sa aveti o zi minunata!

"Daca stau mereu in legatura cu Dumnezeu prin rugaciune, simt adevarul celor spuse de Mantuitorul: "Imparatia Cerurilor este inlauntrul vostru". Simt pace, bucurie, mangaiere, echilibru. Abia atunci relatia mea cu alti oameni poate deveni relaxata, neposesiva, iar gelozia, controlul, invidia si toate celelalte care ne chinuie cad de la sine.

Doi oameni care traiesc in Dumnezeu nu pot avea decat o relatie foarte buna. Altminteri, eu n-am fericirea si o astept de la celalalt si el o asteapta de la mine. De aici vin atatea dezamagiri, nefericiri si drame. Omul crede ca si-a ales partenerul gresit si de asta nu e fericit. Isi cauta alt partener si, dupa un timp, simte acelasi gol si aceeasi neimplinire. Dar problema nu este acel partener, ci raportarea gresita la viata, ca tu crezi ca exista o jumatate cu care poti sa formezi un intreg.

Noi, de fapt, ne avem radacinile in Dumnezeu, nu in alt om, iar seva, puterea noastra de viata vine de la Dumnezeu si nu de la om. E clar atunci ca implinirea nu poate sa fie decat in El. Nu de la alt om trebuie sa astept fericirea, ci de la Dumnezeu. Daca am acea implinire profunda in Dumnezeu, pot sa am si implinirea familiala, sociala... " - preluat de la Daniel Roxin

Asculta RADIO VOCEA SUFLETULUI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu