vineri, 23 noiembrie 2012

Fericire


Cartea pe care am gasit-o in teatru se numeste:  

Legaturi 
Links. 

Biblioteca Euphorion. 

Atat scrie pe coperta... 
Desigur, am imprumutat-o putin. Era imposibil sa o las singura acolo, noaptea, in cabina. Nu poti sa tratezi in felul acesta sufletul cartilor. Risti ca ele sa nu-ti mai vorbeasca niciodata cu soapte desprinse din stele... Am adus-o acasa. Zice ca se simte bine aici... Am rasfoit-o... si desigur... noua eticheta cere si ea dreptul la o poezie... 

A fost o zi minunata! 
A fost o seara magica! 
Drept urmare, noaptea va fi pe masura! 
Asadar, am sa aleg prima poza de pe vi.sualize. us... ia sa vedem, ia sa vedem... 



"Un barbat si o femeie stau intinsi intr-un pat alb.
E dimineata. Ma gandesc
curand se vor trezi.
Pe noptiera e o vaza
 cu crini; razele soarelui
patrund adanc in cupele lor.
Il privesc cum se intoarce spre ea
ca si cum ar vrea sa o cheme pe nume,
insa tacut, adanc in gura ei-
Pe marginea ferestrei,
o data, inca o data,
o pasare canta.
Si apoi ea se misca; trupul ei se umple cu rasuflarea
lui.

Deschid ochii; tu ma privesti.
Soarele s-a furisat in aproape
intreaga incapere.
Ia uita-te la tine, spui,
tinandu-ti fata foarte aproape,
ca o oglinda.
Cat de calm esti. Si roata de foc
trece cu blandete peste noi."

FERICIRE, Louise Gluck

Asculta Radio Vocea Sufletului

O noapte inspirata tuturor! 

Daca cumva sunteti prin aceeasi "zona", va recomand cu drag...

Allan Combs, Mark Holland, SINCRONICITATE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu