joi, 15 noiembrie 2012

de aceea


"A trebuit sa potolesc cainii care se nelinistisera
fara nicio pricina.
A trebuit sa cer sa mi se schimbe paharul
pentru ca, deodata, mi-a curentat gura.
A trebuit sa ma uit de doua ori
ca sa vad daca intr-adevar a trecut foarte aproape de mine,
pe langa lampa din gradina,
o pasare care s-a vadit ca intr-adevar trecuse,
dar nu era fosforescent de verde, cum mi-a aparut,
ci obisnuit cenusie.
De aceea iti scriu pe loc aceasta scrisoare
ca sa te rog sa nu te mai gandesti la mine seara
cu astfel de ganduri
si ca sa te asigur inca o data
ca nu am omorat pe cine ti-am promis
sa-l las in viata.
La revedere."


"Dintr-o seara" - Nichita Stanescu


"A vindeca  rana inseamna, in ultima instanta, a-i desface cauza. Inseamna a intelege care atitudine de lipsa de apreciere fata de tine insuti a dat nastere abuzului.  O data ce ai inteles acest lucru si ai dat dragoste ca raspuns,  cauza ranii este neutralizata si nu vor mai fi create alte situatii abuzive. " - Paul Ferrini :)
 

Asculta Radio Vocea Sufletului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu