luni, 26 noiembrie 2012

c-un visator...


 Ma topesc... 
Ori ma topesc, ori explodez zilele astea... :)

"In clipele din urma, ce-mi vor bate
                                      Rar-
                          Cu inima lor obosita,
          Cand Soarta cu genunchii
                       Pe trupul meu invins
   Nenduratoare imi va stoarce
                     Din pieptul celei 
                                  Din urma
                                              Dureri
Puterea de a mai striga,

As vrea s-o simt atunci deasupra-mi istovita
De lupta dintre mini si ea,
Ca sa-nfloreasca-ntr-un suras
Pe buza-mi moarta intrebarea: "Indrazni-va 
                                                                    Soarta
                                   Sa mai inceapa-a doua oara lupta
                                          C-un visator?"...

ZAMOLXE- L. BLAGA

CLAR, intru in delirul numit BLAGA sau Poetul Luminii... 
Sa fie intr-un ceas BUN! :)

Si nu pot sa scap de-un gand, de-o replica din "Anonimul Venetian" pe care am auzit-o cu ani si ani in urma... Habar n-am din ce adancuri vine... Si ea zice-asa: 

"TE IUBESC! CE-I RAU IN ASTA?!"

Noapte buna, Laura-Maria... Noapte buna, doamna Luna! 
Noapte buna, Oameni cu picioare pare si maini bune! Va iubesc! 
Noapte buna!

Asculta Radio Vocea Sufletului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu