joi, 15 noiembrie 2012

Adevarul despre daci


Este mare pacat sa nu va sacrificati putin din timpul vostru pentru a urmari emisiunea "Adevarul despre daci" pe Nasul TV. Recunosc ca eu insami am ratat mai multe emisiuni, din cauza programului mai incarcat al lunii trecute, dar sincer, am sa fac tot posibilul sa o urmaresc de acum incolo, atat cat imi ingaduie timpul. 
Astazi a fost o emisiune mai trista, asa... in sensul ca am aflat, iar si iar, ca se cam intra cu buldozerul in istoria si in trecutul acestui neam, si la propriu si la figurat. Si trist e ca suntem preocupati de problemele noastre personale intr-o asa masura incat uitam, pur si simplu, sa ridicam capul din pamant si sa privim putin si in jurul noastru, la "grozaviile" care se petrec pe acest pamant. Ii felicit din tot sufletul pe realizatorii acestei emisiuni.  Recunosc si marturisesc sincer: faptul ca acesti oameni exista imi ofera un sentiment de incredere si de siguranta. Si speranta ca vom trai maine intr-o Romanie mai treaza! 
MULTUMESC!

Mai multe amanunte despre aceasta emisiune pe blogul lui Daniel Roxin sau pe site-ul "Adevarul despre daci".

Asculta Radio Vocea Sufletului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu