miercuri, 2 noiembrie 2011

speram



am alunecat pe gandul-sapun

si mi-am izbit plexul solar

de rana numita tamp




risc/siguranta


am simtit pe buza de jos
un fel de venin amarui

un fel de
otrava

-Ia paharul asta de la mine!
am spus
apoi mi s-a facut dintr-o data
RUSINE

parca ochii tuturor sfintilor ne-au vazut
in timp ce ascuteam cuvintele grele
si le arcuiam
spre reprosuri

si vine

am intins mana-

cupa era tot acolo
in mana ta alba


speram sa fie

un gand gresit

o slabiciune
sau poate o
dovada


am intins mana

am baut ne-in- Crederea ta
pana la

capat

acum primesc in fiecare zi scrisori
si lamuriri
incurajari
si
reclamatii

pana si pasu-ti irascibil si nervos

trecand ostil pe langa

dezlegari




scartaie grav

a aprige mustrari

si grave 

afirmatii


***********
prietene Arthur
tu pe unde mai esti?

n-ai vrea sa-mi povestesti
de fratele Merlin

si sa-mi ingadui

s-adorm


in Povesti

?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu