sâmbătă, 3 martie 2012

ESTE posibil


motto (furat de la Vanyok):
"Daca vrei sa cunosti un om nu asculta ce spun altii despre el, ci ce spune el despre altii..."
Daca e sa imi doresc cu adevarat ceva pentru ziua mea, acesta ar fi: sa gasesc calea de a accepta totul cu seninatate si intelepciune, fara urma de CINISM. Fara strop de urma de cinism...
Si DA, are legatura cu faptul ca cel mai drag Profesor al meu se simte la randul lui cel mai bine printre studentii care inca nu au descoperit acest atribut. Si e normal, daca tot pretind ca il iubesc atat de mult pentru tot ceea ce este, sa fac ceva cu viata mea si sa inteleg valoarea si importanta acestei intalniri. Nu-mi plac oamenii mari exact din acelasi motiv. Il iubesc pe Printul Miskin pentru ca a reusit cumva, in ciuda tuturor capcanelor intinse, sa-si pastreze candoarea si inocenta.

Probabil ca nu intamplator cel mai bine ma inteleg cu copiii si cu cei mai tineri decat mine. Si probabil ca nu intamplator apar tot mai multi astfel de tineri in jurul meu. Si probabil ca nu intamplator apar si cativa oameni mari care dau semne ca si-au anihilat acest atribut, ca ESTE POSIBIL. In rest, vreau sa cred ca ceilalti sunt doar oglinzi ale unui trecut pe care am sa-l depasesc la un anume moment dat... Asta imi doresc cu adevarat pentru primavara care vine!

Si multumiri inca o data celui care vegheaza in taina, celui care ma indruma, celui care are incredere in mine si care-mi seamana in suflet credinta ca pot sa depasesc orice obstacol si pot sa inmuguresc in fiecare rana cate o floare de cires. Multumesc pentru mana intinsa, pentru candoare, pentru incurajare, pentru tacerea nobila si pentru indrumare!
DA, in Iubirea asta cred eu! Multumesc!!!



Da, e fain de tot sa te vezi in afara ta! Mai ales daca nu-ti place ce vezi...
In felul asta te prinzi cel mai bine ca TREBUIE sa schimbi ceva la tine. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu