joi, 15 martie 2012

destul de surprinzator in mintea mea si gandul...


Am vorbit cu cateva colege, sa iesim pe 9 martie (ca atunci intra salariul) de 8 Martie.
Din fericire, fix in acel weekend am avut parte de o vizita de care m-am bucurat nespus, drept pentru care nu am mai iesit cu fetele. Amintindu-mi insa intr-una din zilele astea ca vorbisem sa iesim, o intreb pe una din colege cum a fost seara. Ea ma intreba mai mult decat surprinsa:
- Pai nu te-a sunat Cristina? Mi-a spus ca te-a sunat si ca ai spus ca nu ai chef sa iesi...

Si acum vine partea cea mai amuzanta. Poate ca intr-o buna zi am sa ma apuc si eu de conferinte gen Dan Puric, pentru ca ori de cate ori ma apuc de povestit despre astfel de situatii, ii fac pe toti sa rada. Se cam pierde farmecul asa, la scris... Ce fac eu cand aud propozitia asta?! Va spun sincer ca pret de cateva secunde bune s-a rupt logica din capul meu si primul impuls a fost acela de a ma banui ca m-am senilizat complet. Mi-a cazut fata cand am auzit propozitia asta pentru ca ea nu figura in graficul vietii mele si nu intelegeam, pur si simplu, unde ar putea fi cheia explicatiei. Am inceput sa-mi rememorez zilele trecute si cautam disperata clipa aia cand am vorbit cu Cristina la telefon (amuzant e ca noi nu am vorbit niciodata la telefon) si cu toate acestea eu chiar banuiam ca m-am senilizat putin si in toate aceste secunde in care putin m-am incruntat si duceam aceste lupte in mine nu-mi puteam explica de ce nu-mi amintesc nicicum momentul acela cand noi am vorbit la telefon si eu i-am spus ca nu am chef sa ies... De-abia apoi a coborat destul de surprinzator in mintea mea si gandul ca ea ar putea minti, drept urmare m-am cam mirat si in cele din urma m-am amuzat teribil! Da teribil, va spun. Si mai apoi chiar mi s-a facut drag de mine, asa, pur si simplu mi s-a facut drag pentru ca in loc sa banui eu ca lumea din jur ar fi nu stiu cum, mai bine ma banui pe mine ca as fi aeriana sau chiar senila... :)))) Si cum sa n-o iubesc eu pe aceasta colega, care mi-a oferit aceasta posibilitate de a-mi reaminti de mine- copil... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu