vineri, 10 februarie 2012

silent lucidity


"What's the point of forgetting
If it's followed by dying?" Joseph Brodsky


Iar ma incurc in cuvinte... ma incurca exactitatea lor, limita lor.
As prefera sa invatam mai repede comunicarea telepatica. :)

Am avut o revelatie legata de neputinta a a-mi controla un vis care se transforma sub ochii mei in cosmar. Cred ca tocmai constientizarea fricii pe care o simteam in vis legata de fiinta aceea pe care o iubeam enorm (dar care se expunea unui pericol iminent) a declansat aceasta revelatie. Mi-e atat de clar de ce spre finalul visului fiinta aceea nu a mai aparut la sosire...
Interesant e ca ea nu a mai aparut, deci cumva visul a ramas intr-un fel in incertitudine.
Adica, nu stiam motivul pentru care ea nu a mai aparut. Desigur, am descoperit repede ca mintii mele ii trebuie mai putin de o secunda sa creeze acel motiv si am mai descoperit ca acel motiv creste acolo ca un fel de putregai, nu e unul tocmai optimist si-mi intuneca viziunea- putinta de a descoperi motivul real pentru care aceea fiinta draga mie nu mai aparea. Pur si simplu simteam cum acel unic motiv din mintea mea imi ingradeste posibilitatea de a descoperi Adevarul si ma obliga sa simt doar ce vrea el sa simt. Si m-am trezit intr-o stare de panica si de frica, pentru ca mi-era imposibil sa-mi imaginez ca acelei fiinte i se poate intampla ceea ce mintea mea a croset in acel cosmar.

Drept urmare, cand m-am trezit din vis m-am enervat si de atunci m-am tot gandit: de ce uneori sunt constienta ca visez si de indata ce ajung la starea acesta reusesc sa schimb cum vreau eu realitatea, iar alteori continui sa dorm? Imi lipseste puterea de a-mi reaminti ce e important?!

Am avut o revelatie frumoasa legata de intrebarile astea si toata seara m-am chinuit sa o transcriu in cuvinte.... Nu cred ca am reusit. Adica, am inteles ce e acela un Magician adevarat! Pur si simplu am inteles de unde vine puterea sa de a controla si chiar de a schimba realitatea inconjuratoare. Mi-a cazut fisa intr-o secunda. Am inteles cat de importanta e starea de a fi constient de lumile din launtru si din afara ta. Cat de important este sa fii constient de tot ce e gata sa teasca mintea ta si sa stii ce sa faci cu informatia asta. Am inteles cat de important e sa nu te lasi influentat de aceste 'maimutici bete' si cat de important este sa stii sa le analizezi detasat, neimplicat, pastrandu-te centrat si nepermitand nimanui sa te atraga din acel punct. Doamne, ce ne mai plac finalurile tragice!! Nu stiu de unde ni se trage asta... Am inteles de ce Magicianul sta in miezul cercului sau de putere. Am inteles cat de important este sa stii sa acumulezi aceasta putere. Si cat de important este sa cunosti si caile prin care pierzi aceasta putere, pentru a reusi sa le eviti, sa le ocolesti... Si am inteles cat de important este sa stii ce sa faci cu aceasta putere pentru a fi mereu un Magician al Iubirii :)
Si DA, prietenul Dostoievki are mare dreptate:

" In orice idee omeneasca serioasa care se infiripa in mintea cuiva, ramane intotdeauna ceva ce nu se poate nicidecum transmite celorlalti oameni, chiar daca ai scrie tomuri intregi sau ti-ai explica ideea timp de treizeci si cinci de ani; intotdeauna ramane ceva ce nu vrea nicidecum sa iasa din craniul tau si ramane pe veci in tine; cu acest ceva vei muri, netransmitand nimanui poate cea mai importanta parte din ideea ta."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu