miercuri, 15 februarie 2012

cu sinceritate despre...


Nu pot sa va vorbesc despre Iubire.
Nu vreau sa va vorbesc despre Iubire.
Nu am cum sa fac asta acum.

Mai degraba v-as indemna sa priviti Cerul decat sa va vorbesc despre el.
Sa-l priviti pana cand simtiti ca si el va priveste.

Mai degraba v-as indemna sa ascultati vantul, decat sa incerc sa transpun in cuvinte magia energiei lui.
Mai degraba v-a indemna sa zambiti- acum, fix in momentul acesta- decat sa scriu un singur rand despre bucurie.
Mai degraba v-as indemna sa iubiti, decat sa scriu pagini intregi despre iubire.
Mai degraba as alege astazi sa va iubesc, decat sa va vorbesc despre iubire.
"Iubeste si fa ce vrei" iti spun.
"Iubeste si fa ce vrei" :)

Iubirea e o putere, e o Sfanta Putere. E un Inger. Si stii ca iubesti cu adevarat doar atunci cand aceasta Iubire pe care o simti nu numai ca nu te tulbura si nu face ravagii- cum zicea prietenul Ionut- dar te readuce la inocenta copilariei, la visele cele indraznete si nobile, la limpezirea mintii, la bucuria sufletului si nu in ultimul rand la o profunda darnicie. Aceasta Iubire coborata in inima e "lumina care lumineaza-n intuneric" si pe care "intunericul n-a biruit-o".

"Vederea Sfintelor Puteri e straina de tulburare, se face atat de lin si bland, incat in suflet apare deodata bucurie si saltare si indraznire. Gandurile din suflet raman netulburate si neinviforate, incat sufletul ii vede pe cei ce i se arata, luminat fiind de ei." Vasili Krivosein

Si nu in ultimul rand, aceasta Iubire este o TAINA.
Ganditi-va la o discutie intima pe care ati avut-o cu un prieten de suflet. Sunt convinsa ca nu le povestiti oamenilor despre ceea ce ati vorbit cu acest prieten. Intocmai este si atunci cand iubim. Nu intamplator in "Flautul Fermecat" una din incercarile prin care trebuie sa treaca cei doi indragostiti este PROBA TACERII. Si e normal sa fie aceasta tacere o treapta de inceput, daca ne gandim mai bine. "INTRAREA in Imparatie este o tacere. Iar cuvintele obisnuite distrug tacerea, distrug sfintenia... Numai cuvintele tainice fac sa inceteze logica distructiva si instaureaza tacerea. Cuvintele enigmatice duc la stingerea cuvintelor: iar Imparatia este dincolo de cuvinte." (Vasile Andru- Evanghelia dupa Toma). Si as incheia aceasta postare cu o poezie care mi-a intrat in suflet inca din vremea adolescentei, nu inainte de a va indemna sa o cititi cu mare atentie:

"Eu nu strivesc corola de minuni a lumii
şi nu ucid
cu mintea tainele, ce le-ntâlnesc
în calea mea
în flori, în ochi, pe buze ori morminte.
Lumina altora
sugrumă vraja nepătrunsului ascuns
în adâncimi de întuneric,
dar eu,
eu cu lumina mea sporesc a lumii taină -
şi-ntocmai cum cu razele ei albe luna
nu micşorează, ci tremurătoare
măreşte şi mai tare taina nopţii,
aşa îmbogăţesc şi eu întunecata zare
cu largi fiori de sfânt mister
şi tot ce-i neînţeles
se schimbă-n neînţelesuri şi mai mari
sub ochii mei-
căci eu iubesc
şi flori şi ochi şi buze şi morminte."

Lucian Blaga- Poetul Luminii

Intamplator sau nu, de cel putin o saptamana m-am indragostit de acest cantec:



Asculta RADIO VOCEA SUFLETULUI

2 comentarii:

  1. Iti multumesc pentru ca,chiar si cand nu spui nimic,trimiti ganduri bune spre cei care au nevoie.Ma inclin!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt o oglinda de-a ta- nimic mai mult. Si cred ca a venit vremea sa-ti multumesti tie. Te imbratisez si iti trimit un zambet mare :)

    RăspundețiȘtergere