luni, 6 februarie 2012

ESTE- si atat.

Undeva, intr-un alt plan- un plan al visului visat- suntem mereu 'condamnati' sa dam nas in nas cu noi insine. 'Condamnarea' se transforma uneori in poveste iar firul ei se croieste altfel, de vreme ce acolo e taramul unde ti se reaminteste ca ai deja TOT ceea ce ti-ai putea dori sa ai. Acolo, gandul gandului te saruta tandru pe gura si esti din nou atentionat sa fii atent, pentru ca ceea ce-ti doresti se va materializa intocmai.

Ascultandu-i glasul, ii puteam intui varsta ancestrala. Si totusi, in momentul in care i-am privit chipul, era la fel de tanar si de frumos cu un Print. Apoi mi-am vazut chipul, privindu-l, mi-am vazut chipul ca si cand as fi fost actor si spectator, deopotriva. Astfel ca i-am sugerat celei pe care o priveam, sa-l cuprinda.
Insa cand am dorit sa-l imbratisez, sa-l ating, m-a asezat hotarat pe un scaun pentru a-mi provoca o regresie hipnotica. De ce, de ce intr-o astfel de noapte- el- care poate face orice, m-ar vrea in trecut? Singura explicatie ar fi ca el- basmul sau mai bine zis gandul cel implinit isi dorea el insusi sa nu mai aleg acelasi drum din trecut, sa nu mai repet aceeasi greseala, oferindu-mi astfel sansa de a-mi revedea, asuma si intelege tocmai drumul care a dus
nicaieri.
Se poate sa existe un astfel de drum?! Dinspre inima caruselului labirintic, nu duc oare- pana la urma- toate drumurile spre aceeasi iesire cilindrica?!?

Raspunsul este un da si un nu, deopotriva...
Magicianul din vis- ESTE- si atat.



asculta RADIO VOCEA SUFLETULUI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu