sâmbătă, 30 aprilie 2011

rostul meu

... apoi imi gaseam in cele din urma culcusul
de cele mai multe ori
in bratele unui semizeu
numit Amurg

imi inchideam ochiul obosit

si cearcanul adancit

depana un drum
aparent cunoscut


dar ziua a doua

nu era niciodata intocmai


ma leganam de pe un picior pe altul

natang


si rareori pasul tagaduia

un dor de izbanda


a treia zi

la primele ore ale diminetii

cantau cocosii

de trei ori
de trei ori cantau


pe zi


si uitam sa scriu
prima strofa

uitam

pur si simplu

uitam


si Amurgul semizeu

care ma tinuse toata noaptea in brate

se dezmintea
de parfumul meu

pentru a nu impiedica
mersul firesc

al vreunui scarabeu

aveam si eu
rostul meu pe lume:

bateam toaca
si framantam o paine

de prin perioada
vechiului testament


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu