marți, 5 aprilie 2011

I-am marturisit: o sa treaca si asta, stiu ca o sa treaca, simt asta, dar nu stiu cum va fi atunci, in ziua in care voi intelege tot ce mi se intampla acum... Mi-a raspuns: probabil ca vei intelege doar atunci cand nu-ti va mai folosi la nimic, cand vei fi depasit deja situatia, cand totul va fi undeva departe, in urma ta. Cand nu va mai conta.
- Dar eu ma intorc tot mai mult in trecuturile mele, ma lovesc tot mai des de ele aici, in prezent... ca si cand mi s-ar permite sa schimb ceva! Nu poti face asta oricand, cu oricine...

A tacut! Dar dreptatea- din punctul meu de vedere- era a lui. Si s-a indepartat la fel de tacut, simtind ca dreptatea- din puctul lui de vedere- era la mine. Atunci am ridicat capul si am vazut deasupra mea un pescarus si mi-am amintit: I'm a seagull- atat a mai ramas din mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu