vineri, 29 aprilie 2011

do I have the force?

... si acum, dintr-o data, simt ca ma impac cu tot trecutul meu care vrea sa-si regaseasca locul in inima mea, in iubire. Nu stiu ce inseamna asta, aproape ca m-am speriat de aceste aspecte din trecut care m-au invadat. Le multumesc tuturor acelora care mi-au ingaduit sa fiu sincera, sa FIU... caci vreau sa FIU si sa VREAU si sa FIU!

Ieri seara am inceput sa alerg de nebuna pe strada, apoi am inceput sa sar intr-un picior. Mi-am reamintit bucuria. Nu stiu de ce am putut sa fac asta doar pentru ca nu era nimeni pe aceea straduta si nu stiu de ce nu as fi avut curajul sa fac asta daca ar fi fost cineva in preajma. Poate pentru ca este un moment mult prea intim, nu stiu... poate pentru ca descoperi o comoara si stii ca ea se va risipi de indata ce vei observa o prima privire pregatita sa te judece... E coplesitor momentul acesta, care s-a declansat o data cu alegerea mea de a-mi repara trecutul si de a recunoaste onest si franc cine sunt, unde gresesc si ce anume am de reparat in trecutul meu... Parca am declansat o furtuna pe mare. Oamenii din trecutul meu vin peste mine si... stiti ceva? Unul e mai frumos ca celalalt... e coplesitor acest sentiment. Am o stare de euforie si mi-e si frica sa nu-i sperii pe cei dragi cu atitudinea mea. Pe 15 mai vine si el... vine profesorul si poate ca imi va permite sa ii fiu prin preajma. Numai Dumnezeu stie, atata doar ca El stie mai bine, cel mai bine. Astazi nu mai mi-e frica de viata... Astazi CRED ca, plecand de aici, unii dintre doi vom ajunge pe o alta planeta... altii pe alta si tot asa. Unii pe Saturn, altii pe Luna, altii pe Venus, altii pe Marte... unii aleg razboiul, neincetat, altii frumosul, altii dreptatea, altii misterul... unii, putinii, aleg Adevarul. Dar stiu ca eu pana acolo mai am... nu stiu cat de lung e drumul pana in miezul inimii mele. Stiu doar ca tot trecutul meu straluceste acum si radieaza iertare, iubire, lumina, impacare! Ochi de caine astru, care continui sa apari in visele mele... ingaduie-mi sa-ti fiu aproape! O sa-ti faca bine prezenta mea! :)


CRED ca reusesc sa schimb ceva important la mine...
Hmmm, cine viseaza si isi aduce aminte- STIE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu