miercuri, 6 aprilie 2011

Legend

Daca nu ati vazut filmul, vi-l recomand cu caldura! Oferiti-i un cadou copilului din voi, care poate ca s-a speriat putin de lumea aceasta, dar care, odata ce va primi hrana dupa care tanjeste, va va invata din nou sa va bucurati in fiecare zi. Iar eu vreau sa-i multumesc acelui Om minunat pe care il simt (cu toata fiinta) cum ma ajuta sa depasesc aceasta perioada! Multumesc! Si sper sa vina cat mai repede ziua in care sa ne intalnim! MULTUMESC! MULTUMESC! MULTUMESC!



"O Fortuna velut luna"

Turn around and smell what you don't see
Close your eyes ... it is so clear
Here's the mirror, BEHIND there is a screen
On both ways you can get in

Don't think twice before you listen to your heart
Follow the trace for a new start

What you need and everything you'll feel
Is just a question of the deal

In the eye of storm you'll see a lonely dove
The experience of survival is the key
To the gravity of love

"O Fortuna velut Luna"

The path of the excess leads to
the tower of Wisdom

Try to think about it ...
That's the chance to live your life and discover
What it is- what's the gravity of love

"O Fortuna velut Luna"

Look around just people, can you hear their voice
Find the one who'll guide you to the limits of your choice

But if you're in the eye of storm
Just think of the lonely dove
The experience of survival is the key
To the gravity of love.

"O Fortuna velut Luna"

9 comentarii:

  1. Neaţa! Mişto piesa, iar versurile le citesc pentru prima dată. La tine pe blog trebuie să-ţi faci loc cu coatele printre unicorni dacă vrei să bei o cafea decentă...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. haha, ai dreptate, unicornii mi-au cucerit si sufletul si blogul. iar melodia asta mi se pare ca-i tare speciala :) Noapte faina si buna si linistita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc! Foarte, foarte frumos filmul! :) :)
    Il mai vazusem cand eram mica, dar acum a picat cu totul altfel... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ma gandeam eu ca o sa-ti placa revederea. Nu stiu de ce, dar eram sigura ca l-ai vazut si ca ai avea chef sa-l revezi... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Vezi? De-asta te iubesc eu pe tine atunci cand te iubesc conditionat! :)))))
    Stii de care imi mai este dor? De "Poveste fara sfarsit", parca asa se chema. Cu baietelul care citeste intr-o carte si zboara pe catelul ala mare, mare de tot! Iti amintesti? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai ca l-am gasit! :)
    http://www.youtube.com/watch?v=B3DcWtkKeIY&feature=related
    O sa-l revad ca sa inteleg de ce m-a urmarit toata copilaria si de ce mi-a revenit acum subit in memorie... :)
    Puuuuup!

    RăspundețiȘtergere
  7. hahaha, ne trezeam duminica de dimineata cu fratello, sa-l vedem. m-am gandit la filmul asta candva, prin iarna si se pare ca am uitat de gand... dar ma bazez pe prietenii mei vrajitori, gata sa-mi reaminteasca tot ce uita senilitatea mea. :)))) pupuuuu

    RăspundețiȘtergere
  8. Cado!
    http://www.megavideo.com/?v=VQ9KQSAL

    RăspundețiȘtergere