marți, 8 februarie 2011

intrebare

Oare de ce planeta Micului Print este asa de mica? Si, daca planeta lui e asa de mica, de ce este el atat de intelept? "Copiii se cuvine sa fie foarte ingaduitori cu oamenii mari." :)

Iar pentru sora Bluemoon, cu dedicatie, urmatorul pasaj:

"Nu trebuia sa-mi pun mintea cu ea- mi-a marturisit el intr-o zi. Nu trebuie sa-ti pui niciodata mintea cu florile. Trebuie doar sa le privesti si sa le mirosi. Floarea mea inmiresma planeta, insa eu n-am stiut sa ma bucur de lucrul acesta. Povestea aceea cu ghearele, care m-a necajit atat de mult, trebuia sa ma induioseze..."

8 comentarii:

  1. Iti dai seama ca sunt praf,praf,praf..........
    Deci... praf! Ma duc pe planeta mea! Ma intorc. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai, ce mi-ai facut! :)))))))))
    Dar stii ce? ACUM - dupa ce am trecut prin tot rahatul si chinul din mai incoace - pot spune ca "Floarea mea inmiresmeaza toata planeta si eu am invatat sa ma bucur!". :)

    RăspundețiȘtergere
  3. un zambet mare, din sb spre bucuresti, sau mai bine, de pe un astreroid pe altul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Auzi tot cerul si toate stelele razand acum, nu-i asa....? :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  5. mai, nu stii tu pe cine am visat zilele trecute razand! doi 'cavaleri' care m-au facut sa rad cu lacrimi de tot absurdul vietii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ti-am scris 'dincolo' un msg :) ma duc la somnic, ca macar acolo mai intalnesc cu prieteni dragi de departe :)

    RăspundețiȘtergere