duminică, 1 august 2010

Get the Joke

Deschizi televizorul, fix la ASTA. Il opresti si te duci rapid sa te culci, nu inainte de a mai face o criza tembela de ras... caci, cu asta ne alegem, in cele din urma! Undeva trebuie sa duca toate "nebuniile" astea! Cum era cantecul ala? A, da imi amintesc: "La marginea pantei abrupte..." Hahahahahahahhaahhaha!!!! Cred ca vecinii mei ma cred nebuna!!!!!! Nu mai poooot! Moooooor de ras! Sa mai amintesc ca, ocolind niste caini, am ajuns pe o terasa unde canta iar : "I want to break free?" Sa amintesc cum ca numerele celor doua masini din fata blocului meu aveau prescurtarea numelor noastre? Sau criza lui de ras cand ma vede fugind de el, ocolind intreg orasul si hoinarind o vreme prin parc- doar pentru a ne trezi fata in fata peste cateva ore, in fata aceluiasi magazin! Moor de ras... cica e karma pozitiva! " Cred si eu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu