duminică, 8 august 2010

TREZIREA!

Bine, okei, am inteles! Mi-ai dat din nou TREZIREA! A fost de-ajuns sa arunci lingura si sa ma scoti din visare! Nu mai stiu unde e realitatea si unde visul! Chiar nu mai stiu! Realitatea imi pare dintr-o data mult mai verde, mai solara, mai luminoasa! Ai un Cer acum deasupra ta, care sa te protejeze! Ai un Cer acum cu care vrei sa vii incoace! "Nu m-am gandit la asta! Imi place!" mai spui...


Nature Comments & Graphics

~Magickal Graphics~


Si cu asta am incheiat! Asta e o poveste a sufletului meu atat de draga, incat n-o sa iasa din mine si n-o sa plece in lume! E(sti) parte din mine, si atat! Multumesc pentru tot ceea ce esti in viata mea! Multumesc pentru toate momentele cand m-ai ridicat si ai simtit, de la km departare, tot zbuciumul sufletului meu! Iti multumesc ca TI-AI AMINTIT! Iti multumesc ca M-AI TREZIT! Iti multumesc ca MI-AI AMINTIT!



The grass is greener. The light is brighter. The taste is sweeter. The nights of wonder. With friends surrounded. The dawn mist glowing. The water flowing. The endless river.

Forever and ever.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu