vineri, 6 august 2010

Hai, Judeca-ma!

... sa inteleg ca soarta ne-a facut cadou inca o zi... sunt rupta de oboseala, extenuata, atat de epuizata incat mi-e teama ca, daca as incepe sa plang, nu m-as mai opri niciodata- Si nu ma stiu care dintre sentimente e mai adanc si mai adevarat... nu mai stiu! Imi amintesc ca te-am visat! Imi amintesc ca ti-am spus asta! Imi amintesc ca ai zambit in timp ce ma ascultai verzui si albastru deschis! Apoi imi amintesc ca te-am facut sa razi atat de copilaresc, de tandru si de tare incat toate femeile geloase din jurul meu s-au innegrit brusc intr-un fel de violacee paloare! Imi amintesc si ca intuitia mea cu Marquez nu a dat gres... scriam pe fiecare coala: OCHI DE CAINE ALBASTRU! "Eu am visat cu desene animate!" mi-ai spus! Am zambit frumos si eu, la randul meu: "Da? Ce frumos! Ce si cum?" "Nu stiu, nu-mi amintesc aproape niciodata visele" mi-ai raspuns! Stiu doar ca spre dimineata erau cu desene animate!

Nu intuiam daca vroiai sa pleci sau sa ramai... (ah, atatea poezii acum in capul meu! :)) Stiu doar ca ai tras o vreme de timp... apoi te-ai intors brusc catre mine si deodata mi-am amintit... Atunci ai zambit si-ai mai spus: "potop e-napoi si nainte!" si mi-am amintit... am visat un POTOP!

TE ASTEAPTA O MARE IUBIRE! mi-ai mai spus! Apoi ai plecat... In urma ta ramasese un cer trist si intunecat, dar ceva din suflet ma indemna sa zambesc! Apoi am aflat... mai exista si ziua de maine! :)



SOWILO



FOCUL SOLAR
Aceasta runa semnifica victoria, relizarea sperantelor dumneavoastra si norocul.

In toate domeniile ( profesional, sanatate, sentimental, avere, etc. ) energia revine.

SFAT:
Este momentul sa profitati din plin. Nu mai ezitati !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu