sâmbătă, 24 iulie 2010

Templul din Vis



Iar am visat cu Asia... ancestrala :) nu stiu de ce am senzatia ca eram in Korea, dar nu sunt sigura... se poate sa fi fost China sau chiar Japonia! Am vazut niste temple minunate azi noapte, imense, imi mai amintesc ca-i studiam pe oameni, felul cum femeile isi tineam mainile, felul in care umblau, cu pasii lor marunti si capetele plecate... Strazile erau iarasi prafuite si totul parea undeva, cu mii de ani in urma. Stiu ca o fata a fost amenintata cu taierea capului la un moment dat, nu mai stiu cine!

Imi mai amintesc ca am avut un ghid azi noapte: o persoana, care era nascuta in locurile alea si care mi le prezenta, de parca as fi fost doar un vizitator :) sau, mai bine, un musafir :) la un moment dat am ajuns intr-o zona unde erau foarte multi lei si tigri, mult praf, si am intrebat acel ghid de ce e poarta deschisa? Nu e problema daca ne ataca? Si persoana mi-a raspuns ca ii e frica de fiecare data cand trece pe acolo, dar nu are ce face, asa e viata! Am trecut pe langa o multime de lei, care insa stateau tolaniti pe jos... altii se plimbau, dar erau foarte linistiti. Apoi am ajuns intr-o zona ceva mai civilizata, ca si cand acolo de abia incepea sa se inalte o posibila civilizatie si am intrat intr-un templu unde am aflat ca acel loc este acum un muzeu! :) Na, cam asta fac eu in absenta concediului... mai un samurai, mai o jungla mica, mai un muzeu, mai un templu... si dimineata, parca m-ar trezi cineva din moarte clinica, asa ma simt! Colegii ma intreaba la teatru ce e cu mine, unde imi sta capul si de ce mi-e somn... si ce sa le spun?
- Stii, cred ca azi noapte nu trebuia sa vizitez Asia! E, totusi, cam multa informatie pentru o singura noapte! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu