duminică, 18 iulie 2010

Armonie



Sa ajute Dumnezeu!

EHWAZ



ARMONIA
Acest simbol semnifica deplasarea.

El poate indica o schimbare a locului de munca, a profesiei, o calatorie sau o schimbare a domiciliului (locuintei). Fiind o puternica sursa de progres aceasta runa va cere o veritabila deschidere de spirit.

SFAT:
Fiti pregatit sa apucati haturile, sa va adaptati sau sa va schimbati optica. Fizic sau spiritual trebuie sa va miscati, sa calatoriti, sa descoperiti noul. Debarasati-va de vechile probleme si lansati-va in aventura.

Am gasit armonia in cele mai simple lucruri si astazi cred cu tarie ca aici e cheita spre linistea noastra. Copiii sunt cu adevarat cei mai curati invatatori ai nostri, nu trebuie decat sa acceptam ca avem multe de la invatat de la ei si s-ar putea sa avem cele mai frumoase surpize! A fost cel mai surpinzator concendiu al meu, cel mai linistit, armonios, jucaus si plin de surpize! E incredibil sa-ti vezi mama si fratele jucandu-se de-a v-ti ascunselea, alergand prin gradina cu cei doi nepotei, razand in hohote, incercand fiecare sa castige jocul... Apoi discutiile de seara, cantecele, jocul de-a magia, intebarile despre zane si ingeri, despre oamenii rai si despre ce trebuie sa faca un om mare! As fi ales sa raman acolo inca vreo doua luni, dar poate ca doza aceea de armonie e venita doar pentru a-ti da puterea sa mergi mai departe, sa mai inveti cate ceva despre tine iar apoi sa le povestesti celorlati despre bucuria de fi acum si aici, cu trupul, cu mintea si cu toate gandurile, de a te bucura de raza de soare de astazi, de a intelege ca fericirea si armonia e acolo, in tine, si a fost mereu acolo, trebuie doar sa-ti dai voie sa fi fericit, sa crezi ca meriti asta! Putem gasi in fiecare moment o parte a sufletului lipsa, dar putem gasi, tot in fiecare moment, implinirea, intregul, armonia! Cum zice proverbul acela care mie mi-e foarte drag? "Inteleptul e fericit si-n iad, pe cand prostul sufera si-n paradis!" Am venit aici, in exil, sa invatam iubirea, sa gasim in noi armonia si de-abia atunci lumea din jurul nostru se va schimba! "Fi tu schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume!" Alegeti micile bucurii de zi cu zi si veti vedea cum toate se vor reaseza in matca, la locul lor! Trebuie sa le multumesc celor doi nepotei ai mei care mi-au readus credinta, speranta, jocul si iubirea in viata mea de adult! Trebuie sa le multumesc ca exista, ca au venit aici sa ne invete, sa sufere de multe ori atat de mult din cauza noastra, cei care nu reusim uneori sa vedem simplitatea! Nu pot sa va spun cate am invatat de la ei! Am lasat de-o parte cartile, filosofiile si am ales sa ma arunc in joaca lor, in imaginatia lor, in bucuria lor! Mi-am amintit cum e sa te bucuri cu adevarat castigand la "Nu te supara frate!", cum e sa sari intr-un picior, cum e sa fugi dupa pisici, cum e sa razi pentru ca nu poti prinde o musca! Mi-am amintit de mine, copil fiind, m-am bucurat atat de mult incat acum, intorcandu-ma aici, departe de ei, nu pot sa zic decat: MULTUMESC! MULTUMESC! MULTUMESC!

"Doamne, ca tovaras de drum, tine-mi, pastreaza-mi pan' la moarte un suflet de copil."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu