vineri, 5 septembrie 2014

intre mine si mine


pentru ca nu-mi pot imagina spatiul meu
fara aceste cuvinte
habar n-am de ce...

si nici viata 
fara aceste "cuceriri" ...

as vrea sa scriu un poem despre fluturii albi
care imi deslusesc potecile
dar inca nu, inca nu
nu e vremea potrivita

albe zapezile daca vin
sau tigrul in zapada, 
nametii pufului de papadie
yemayu cel mirat, alb si senin
lupii albi prin padurile copilariei
caii cei albi cu fruntea in stea
gandurile curate, fara de tina sau 
fara de tine

trandafirul alb- arta arcului
nisipul alb si padurea de clestar

ce-ar mai fi?!


poate gaura neagra

in care aflam iarasi si iarasi
ca totul e vis, un vis al visului
o fantezie

asta in cazul in care uitam
sa iubim.



"Behind the dreams of mastery

Love dies silently..."

Vreau sa raman un novice!

Am zis...! 
Nu ZIC! Ci: am zis!
Am ales si am zis! 
Amin.
Asa sa fie!
Sau mai bine sa fie cum vrea Dumnezeu
caci El e IUBIRE!

noi- 
licurici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu