luni, 10 decembrie 2012

"The Lake House" sau "Casa de langa lac"


Filmul asta nu exista... mai mult ca sigur!
O sa ma trezesc dimineata si o sa-mi dau seama ca am visat!
E imposibil ca filmul asta sa existe din 2006 si eu sa aflu de el FIX acum...
Ori viata asta e o minunata sincronicitate... ori e doar un vis, dar un vis care, dupa lupte seculare, se transforma in cel mai frumos vis din lume!

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!
Sunt foarte curioasa ce-o sa visez la noapte! :)

Filmul poate fi vizionat online fix AICI.

Cum era visul ala al meu?! "Daca asa arata viitorul, atunci eu vreau inapoi! (inapoi in viitor, da?) :P - pfffffffffffffffffffffffffffffffffff -Jung, prietene... ar trebui sa stam de vorba! Pe cuvant! 

Asculta Radio Vocea Sufletului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu