miercuri, 1 iunie 2011

in loc de lacrimi...

l-am visat iar... eram atat de apropiati ca nici nu stiu daca se poate mai aproape de atata... vroia sa mergem spre un magazin, sa-mi cumpere papusi... si stiam ca acest lucru este unul dintre cele mai frumoase cadouri pe care le poate primi o femeie... m-am trezit cu senzatia clara ca e in mine, in fiecare celula a mea, in fiecare susur al sangelui ancestral... In traditia occidentala, a visa papusa inseamna ca cineva te iubeste si nu prea are curaj sau nu gaseste momentul sa-ti spuna... zice undeva, un dictionar de vise. Si daca asta simt si eu? Se poate sa fie totul doar in capul meu? E atat de dureros acest gand, incat am senzatia ca prin ochi au sa-mi iasa, in loc de lacrimi, papusi imense care rad de mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu