marți, 21 iunie 2011

am sa te invat eu...

"Avem pensula, avem culori, sa ne pictam paradisul si sa intram."

Pfuai, ce vis frumos am avut azi- noapte... Un vis in care domina iubirea, frumosul, armonia, regasirea, reintalnirea... Dar oare cel pe care atat de mult il apreciez, de ce mi-a spus: "Nu prea stii sa faci poze. Nu-i nimic, te invat eu." :) Ce frumoooos!!! Si nu, nu era el, pe el, pe maestru nu-l mai visez de cand s-a dat verdictul... ca si cand, chiar am fi intr-o gara cu mii de trenuri si mii de directii si nu stii niciodata, alegand ceva, cu cine te vei trezi in trenul vietii si incotro te va duce el. Dar nu-i nimic, uneori poti sa cobori si sa schimbi directia. Zic uneori, pentru ca, in functie de alegerea trenului si de directia aleasa, liberul arbitru poate fi - pentru o vreme- ceva mai limitat... :) Visul asta e ca un fel de confirmare ca ma aflu intr-un tren cu oameni frumosi, cu oameni pe care, adeseori i-am simtit a fi fratii mei. Na, pe ce planeta mergem?



Interpretare: daca ati vazut o poza cu dumneavoastra in vis, este un semn ca sunteti mintit! Ete, na... bineinteles ca sunt mintita, de vreo zece ani, asa... dar trebuia sa stau aici si sa plec cu certitudinea asta, nu cu sentimentul ca sunt eu o invidioasa si o paranoica. E bine sa stii adevarul inainte sa iei o decizie. Dar ce e frumos e ca el, privind aceste poze ala mele din trecut a spus ca nu-i prea plac si eu ma gandeam ca sunt atat de tanara si de frumoasa in ele si de ce crede el ca ar trebui sa-mi pun poze mai recente? Dar el a zambit frumos, m-a mangaiat cu mult drag si a spus: 'am sa te invat eu sa faci poze!'... si el chiar stie, adica, nu e asa, fieste cine... el chiar stie si diferenta dintre el si altii e ca el da mai departe aceste informatii... si pentru asta ii multumesc! Ca tot apare in visele mele, numai in momente- cheie ale vietii mele si ca de fiecare data ma face sa ma simt iubita si apreciata! MULTUMESC, om frumos! :)

Si, uite asa, pana la urma nimic nu se pierde, totul se transforma... inclusiv eu, inclusiv maestrul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu