duminică, 26 septembrie 2010

Calugarita

Un alt film de Zeffirelli, un regizor pe care eu, personal, il simt foarte aproape de sufletul meu.

Filmul l-am vazut mai demult, a fost asa, ca o ursitoare trimisa sa ma avertizeze ... parca stiam inca de atunci ca e parte din destinul meu aceasta poveste! Recent mi-am amintit de el si de noaptea in care l-am vazut, in urma cu vreo 10 ani, si mi-am dorit foarte tare sa-l revad. Culmea, astazi, butonand pe Cultural (dupa vreo 3 saptamani de pauza tv) ce-mi vad ochii? Ca in jumatate de ora incepe fix filmul asta!!! Ar fi multe de povestit despre coincidenta asta, de a revedea fix acum, in aceasta perioada, filmul ... si despre "the ride around the circle... ".

Am inteles, intr-un final, ca singurul pacat pe care noi insine nu ni-l vom ierta, va fi doar ceea ce facem impotriva sufletului nostru! Poate peste cateva zile, luni sau ani imi va parea si asta o neghiobie, poate nu, cine stie? Nu pretind ca detin cheia spre Marele Adevar, dar stiu ca atunci cand intorci spatele iubirii, crezand ca e moral sa faci altceva si sa fii altcineva decat tu insuti/ insati, faci ceva ce te va costa scump mai tarziu, peste ani! O spun din propria experienta!

Iubirea nu moare niciodata, din contra, creste ca un bulgare se zapada si, drept urmare, nu o poti pacali, nici cu masti colorate, nici cu dantele impopotanate, nici cu promisiuni menite a fi incalcate... "Legea talionului e fara mila: iubirea cere iubire cum sangele cere sange". Ii multumesc celui care a venit in vis sa ma invete sa nu-mi mai fie teama sa arat ceea ce simt, sa nu-mi fie frica a-mi declara iubirea, si ii cer iertare, l-am certat si nu ar fi trebuit! Dar inca eram prinsa in "corsetul" moralitatii ipocrite care mi-a sugrumat vreo 32 de ani respiratia! Vorba poetului: "am inteles pacatul ce apasa peste casa mea!" Am inteles blocajul care mi-a mancat sanatatea si ii multumesc LUI, datorita acelui vis am inteles ce inseamna sa fiu eu insami, fara prejudecati infierate pe tampla si suflet, sa fiu eu insami si sa las iubirea sa-si urmeze cursul firesc, drumul, menirea. SA CURG! Fara teama, fara prejudecata!

Nu cred ca iubirea va fi pedepsita vreodata acolo, Sus! Indiferent de circumstante!!! Cred ca vom plati doar pentru clipele in care ni s-a oferit sansa fericirii si noi am ratat-o, cautandu-ne diverse scuze, motive, pretexte, de orice natura ar fi ele! Astazi cred foarte tare in asta! Y., I am no more a coward! Situatia cea noua venita sa-mi arate toate povestile trecutului ramase in neant, nerezolvate, mi-a adus dezlegarea! Multumesc tuturor acelora care m-au ajutat!!!

Bluemoon, am murit dar acum, in noaptea asta, am inviat!!!!!! Nu voi mai fi pedepsita pentru toate iubirile pe care le-am netrait, dormind!

TE IUBESC, CE-I RAU IN ASTA? In loc sa iei calmante pentru a putea adormi intr-un loc in care nu ti-e bine, mai bine ai recunoaste si tu ce simti si te-ai insanatosi! :) Dar, orice ai face, orice ai alege, voi respecta si voi intelege! Ti-am spus doar: "am incredere in tine!" Hai sa nu mai fugim de ceea ce suntem, de ceea ce putem deveni! Hai sa iesim din minciuna, de orice natura ar fi, (e tot o minciuna), hai sa ne asumam riscul de a fi si fericiti, langa persoana iubita, si sa renuntam odata la rutina! Hai sa fim fierbinti sau reci, dar nu calduti! Hai sa vrem sa fim si iar sa vrem si sa fim!

In fine, noapte buna si somnic usor, chiar daca spui ca nu dormi pe luna plina!!! :)



"And if in each other's arms is where we're meant to stay..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu