miercuri, 11 iunie 2014

con-dor


hobbitului drag

cordonul calaretilor suri despartind lumi
tu de-o parte
eu de cealalta

precum in cer
asa si pe pamant.

numai noaptea-
in adancul visatorului zbor
te vad plonjand prin zidul calaretilor suri si ma gandesc:
Doamne, de unde intr-un suflet mic
asa o indrazneala?!

- nebunie curata! sopteste vantul
si-n frematul lui, bucuria ca visatorul cel treaz
nicicand, pe-al drumulului dor,
nu se lasa intimidat 
de-a umbrelor haita.

- nebunie curata! 
ciripesc pasarile din nucul stufos.

si iata, 
cand e pe cale sa ma tulbure marea ta indrazneala
aud o tacere ca un glas cunoscut:

- Nu te teme! 
Ai uitat ca cerul se ia cu asalt 
si ca doar cei indrazneti l-au induplecat?!

- am uitat! 
de buna seama ca am uitat.
sau poate ca uneori e mai bine sa ai indoieli-
altfel la ce-ar mai fi aparut chipul sufletului meu tocmai acum
sa-mi reaminteasca- faptic-
acest amanunt?!

am uitat.
de buna seama ca am uitat.
sau poate ca aveam nevoie, dincolo de cuvinte si ganduri-
de-o fapta.

cu un gest delicat
chipul sufletului meu mi-a luat bratul strang
mi-a scris ceva acolo
ceva ce nu poate fi vazut decat in lumina solara.

apoi a zambit-
apoi s-a indepartat
rostind cu-o oarecare solemnitate
rugaciunea de seara.

atunci 
m-am trezit
soarele era la zenit
si mana stranga mi se-naltase la orizontala
ca o aripa dreapta

de vara.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu