miercuri, 11 noiembrie 2009

Un Vis

Te-am visat din nou noaptea trecuta... cu parul tau de culoarea soarelui, cu zambetul cald ce are darul de a radia dincolo de lumile astrale! Aveam nevoie sa-ti vad chipul, sa te privesc ca si cand ai fi aproape, sa-ti ascult glasul si sa-ti fotografiez inca o data sufletul... Am avut o saptamana foarte grea... I'm not complaining, cum mi-ai spus tu candva :) poate cea mai grea din anul acesta, iar dupa marea lupta de ieri am cazut la pamant, cu febra, frisoane si durere acuta de plamani! Nu voi intelege niciodata de ce a zis nu! Am inteles doar atat: sunt comtemporana cu un om ce se transforma in Nero- asta ar fi singura logica! Nu stiu ce fel de Ingeri m-au tinut astazi in brate, mi s-a spus ca radiam si ca nimeni nu si-a dat seama pe scena ca as fi atat de bolnava! Sau poate ca stiu! Poate de asta mi-am dorit atat de mult sa fie in saptamana aceasta premiera cu Luna! Dar Nero a zis NU, pentru ca afara ploua si pentru ca a avut o zi proasta! In fine, nici nu mai conteaza... ce conteaza e ca tu ai venit sa ma-nveti in vis sa "dansez". Aveam impresia ca e un vis dintr-o alta viata: tu erai de varsta mea si eram... cumva, ca acum! Nu stiu cum sa traduc acest: ca acum! Stiu ca esti langa mine, aproape, asta stiu cu certitudine astazi! Dar nu stiu ce am facut sa merit o astfel de "prietenie astrala", o astfel de sansa! Nu imi vine sa cred cum gasesti momentele si cum te strecori cu Lumina tocmai in SECUNDA EXACTA! Iar dansul acela nu-l voi uita niciodata: totul era simtamant- nimic neacoperit, nici macar o singura miscare care sa nu aiba conexiunea- gand! Te-am simtit aproape, alaturi in aceasta grea incercare! Nu e prima data... iti multumesc deocamdata in gand! Ti-am scris deja de atatea ori de revelatiile mele si de visele in care ma indrumi, incat prefer de data aceasta sa-ti transmit in scris doar un gand! Multumesc, prieten drag, prieten minunat, pieten care intri cu Lumina ta in incercarea mea si rupi vraja rea! Nu am sa uit niciodata ce mi-ai spus intr-o seara cu ploaie torentiala: "Simt ca am invins!" Asta simt si eu... si mai simt ca viata mea e tare binecuvantata! Multumesc! Thank you! sau mai bine zis ... Spasiba!



But we made it through the dark night... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu