sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Pozitia de drepti

Prea multa durere in jurul meu... nu stiu, de o vreme m-am obisnuit sa vad altfel lumea! Si deodata, bum... numai praf si cenusa in jur! Parca am iesit dintr-un palat ferit de razboi si vad in jur doar oameni bolnavi, moarte si durere! Stiu ca exista un motiv pentru care mi se arata toate aceste lucruri atat de clar si evident, dar deocamdata nu inteleg daca e din vina mea, sau daca asa trebuie sa fie!

Mi s-a spus sa nu intru in troaca ca o sa ma manance porcii! Dar nu pot sta pe margine, cand sunt oameni dragi acolo, pur si simplu nu pot sta sa privesc... trebuie sa fac ceva! Si acum sunt atinsa (sper ca nu de gripa porcina :)- bine ca mai am simtul unorului, asa, cu ochii plini de lacrimi! Sunt lucruri despre care nu trebuie sa vorbim... nu-i asa? Dar, vorba lui Steinhardt: " ... cand in prezenta ta sufletele oamenilor sunt taiate in doua cu fierastraul, daca vrei sa enunti ca doi plus doi egal patru, trebuie sa urli cat de tine diafragma: este o nedreptate strigatoare la cer ca sufletele oamenilor sa fie taiate in doua cu fierastraul! SA TRAITI!!!" Numai ca, Omule, intelge odata cum ca:

"Nu se poate sa te nasti
In pozitie de drepti!.
Nu se poate sa sugi laptele mamei
In pozitie de drepti!

Nu se poate copilarii
in pozitie de drepti,
Nu se poate trai
in pozitie de drepti!

Nu se poate lupta pe front
In pozitie de drepti
Nu se poate muncii pamantul
In pozitie de drepti!

Nu se poate iubi nicicand
In pozitie de drepti,
Nu se poate muri
In pozitie de drepti!"

SA TRAITI!

Pacat ca nu gasesc pe you tube nimic de pe Conexiuni "Lanturi" Se potriveau de minune unele texte si cantece cu ce se intampla acum pe aici... SA TRAITI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu