vineri, 13 noiembrie 2009

Peccata Mundi

Numai melodia asta ma mai poate vindeca astazi... Vai, am uitat cum e sa fii bolnav, chiar am uitat! Cad toate in jurul meu, ma simt precum Manole, incredibil cu ce viteza cad! E un sentiment ciudat acesta, de neputinta in fata celui care spune mereu NU, asa, chiar fara motiv. Stia Goethe ce stia cand Mefisto al lui spunea: "sunt spiritul ce-ntotdeauna neaga!" De data asta chiar m-a luat pe nepregatite: am cazut lata, la pamant, cu frisoane, febra si tuse seaca! Nici nu pot sa dorm de durere... si totusi, am mai invatat ceva: cand ascult anumite cantece sau spun anumite rugaciuni, durerea dispare! Ei, ce spui de asta, mefistofel? Vezi cum gasesc eu bunatate de lectie in tot ce primesc? Chiar aveam nevoie sa stau iar cu mine iar tu ai facut acest lucru posibil... eh, mi-e ciuda putin ca de doi ani nu am mai fost bolnava si speram sa dureze ceva mai mult! Si acum parca a venit pentru toata perioada asta... dar ma bucur, simt ca mai spal vreu pacat din trecut! Numai gatul asta de nu ar durea asa rau... Stiti careva vreun leac care face minuni? Eu sunt acum cu ridichile negre, cu galbenusurile de ou, cu gargara cu sare... dar inca nu vrea sa plece :( poate aveti careva un secret la buzunar! Cica orice probleme cu gatul poate fi un blocaj al creativitatii inspirate! EXACT!!! Dar de ce ma doare pe mine cand altcineva a zis: NU??? Am atras eu cumva asta, dar inca nu ma prind cum?! Pana atunci, am sa ma multumesc sa repet: "Bunul meu curge acum liber. Ideile Divine se exprima prin mine. Sunt in pace!"



Cred, Doamne, ajuta necredintei mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu