joi, 20 noiembrie 2014

suras din stofa viselor



mai lasa-ma, rogu-te 
cu taratoarea asta a ta...

viseaza-te cum ai chef, 
tristule, impovaratule-
da nu-mi arunca mie-n obraz
ca masura omului are vreo legatura 
cu halucinatia amarului venin hulpav, 
ooo, tristule, 
impovaratule.

si ce daca pasesc 
pe meleaguri ghimpate?
ce treaba ai tu 
ca pasesc eu pe meleaguri ghimpate?

poti tu simti 
sangerarea unei inimi desferecate?!
poti tu vindeca 
o rana a prabusirii de dorul Iubirii 
celei Necreate?!

ce poti tu altceva sa faci
decat sa te visezi in locul vindecatorului sarpe?
ce poti tu altceva sa faci, tristule, incercanatule
decat sa sadesti visele maririi 
sau ale prabusirii
si-apoi, cand Luceafarul noptii renaste
 intr-a diminetilor blanda trezie
s-o iei la fuga ca un descreierat
sperand sa-ti speli si tu picioarele
in roua cea vie.

nu-mi mai sopti, rogu-te, 
sa fiu taratoare
ca-mi ridic picioarele in aer
ma pregatesc sa-mi iau zborul spre- 'nalt
si cand ai sa te bucuri mai tare
am sa te calc fix pe cap

ca asa-i Scriitura 
atunci cand vrei sa faci din femeia surazatoare-
o taratoare!

Sa nu zici 
ca nu ai fost 
avertizat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu