joi, 24 iulie 2014

cea mai de pret amintire

by Silvia 15

ceea ce as vrea sa-ti spun astazi
nu mai poate fi grait prin cuvinte
cuvantul poate fi de-acum sageata aruncata de zei
catre prapastia nebuniei
necuvantul e singura cale de a-ti pastra in siguranta
samanta focului din amintire

iti scriu toate acestea
ca tu sa stii ca sunt deja pe drum
sau poate am ajuns- 
cine stie?!

astazi nu mai stiu in care timp suntem.
prinsa pret de cateva zile intre portile unui timp necunoscut
am reusit sa smulg din invapaiatul abis
cea mai de pret amintire-
as vrea sa nu uit niciodata
tot ce-am vazut...

- Murakami?! m-ai intrebat
- Sabato! sau Calugarul negru... am raspuns.

ai inchis iarasi ochii, ca in noaptea aceea-
apoi ai tacut.

cred ca de acum, din aceasta clipita
viata are un alt pret pentru mine-
iar iubirea nu mai poate fi un simplu cuvant.

fapta, gand, cuvant este ea,
fapta, gand, cuvant ar trebui 
sa fie-

stiu, stiu, sunt o lasa-
ar fi trebuit sa te sun...

dar de cateva zile
duc fel de fel de lupte in lumi necunoscute mie
iar singura limpezire cum ca lupta asta n-a fost in zadar
si ca trebuie dusa pana dincolo de pragul nebuniei
ai fost tu:
mintea cea limpede-
mintea care m-a tinut treaza
calauza catre adancul din nefiinta ai fost
si poate de asta indraznesc azi sa-ti spun:

nu ma lua in seama
cand iti spun ca am trecut portile nebuniei
si am reusit sa smulg din adancului pamantului
amintirea cea vie-

nu ma lua in seama 
cand iti spun ca nu se poate iubi
pana cand nu mori putin de spaima 
falfaitului aripilor cu cioc, aproape de netrecut
gata sa te inghita
seara de seara...

nu ma lua in seama
cand iti spun ca nu, nu se poate iubi-
pana cand nu vezi cu proprii ochi
cum se stinge steaua 
celui iubit-
pana cand nu ti se rapeste fiinta 
intr-un soi de intunecime abstracta

acolo unde, dezgolit de toate visele prea mari sau prea mici
gasesti acel umar pe care-ai vrut sa te-odihnesti dintotdeauna
dar n-ai indraznit. 

da- 
cea care iti scrie sunt tot eu
cea care doreste sa teasa astazi, acum- un alt fel de vis-

sau poate nu mai vrea decat
SA SE TREZEASCA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu