duminică, 24 iulie 2011

sabia U

Nu mai vreau lupte in vis. Lupte din acelea cu multimi de dusmani...
Normal ca dupa o astfel de noapte nu vreau decat sa ma odihnesc, normal ca nu am chef de nimic. Si nu stiu ce-i sabia aceea magica pe care o aveam in vis, dar n-am vazut niciunde o astfel de sabie, ca un fel de U si posesorul ei statea in mijlocul acelui U si necesita o adevarata indemanare sa manuiesti o astfel de sabie. Imi amintesc ca in vis am pierdut-o la un moment dat dar cineva a recuperat-o si mi-a restituit-o. Bineinteles ca tocmai atunci am fost atacata de o ceata de dusmani, care aveau un soi de arme ca niste 'scobitori' otravitoare. Aveau intr-o singura mana sute de 'scobitori' din alea si m-au ranit aproape mortal. Dar apoi 'cineva' (am uitat cine) mi-a adus sabia si, pare-se, totul a luat o intorsatura favorabila. A fost un vis lung si lupta epuizanta. Din pacate, nu-mi mai amintesc prea multe. Ceva cu o mostenire mare, un palat, un castel si toti ceilalti care vroiam sa-mi omoare familia sa puna ei mana pe putere si avere... Hmm, strange... Cat de intensa e viata mea de 'dincolo', o adevarata aventura. :)



sau ASTA? :)))

2 comentarii:

  1. Trebuie sa vorbim cu Carl Jung sa vedem ce este cu visele astea.Deja faci pe revolutionara...in vise..:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. pana si el va zice sa-mi exorcizez pulsiunile acestea de violenta :))) Asta cu revolutionara in vise e demult. Sa vezi ce bine manuiesc arcul :)

    RăspundețiȘtergere