duminică, 13 martie 2011

spre tara din inima mea

PHOTO: vi.sualize.us

Interesant cum melodia asta imi aminteste de una dintre cele mai frumoase perioade din viata mea... si interesant ca mi-am amintit de ea dupa... hmmm, 7 ani...

Melodia a anticipat, in urma cu sapte ani, o perioada a renasterii si a reintalnirii cu o parte foarte frumoasa din mine... probabil ca versul 'du-ma spre tara din inima ta' a atras tot frumosul care s-a declansat, ca altfel nu-mi explic, haha. Oricum, imi amintesc foarte clar ca, fix inainte sa-mi pun rucsacul in spate si sa ies pe usa, am zis: 'daca acum incepe melodia aia, o sa fie bine!' Si a inceput fix melodia aia/asta si mi-a fost foarte bine timp de cinci luni dincolo de ocean. Deci, ma gandesc ca daca mi-am reamintit fix in perioada asta de ea (cand tocmai a iesit uranus din pesti, dupa 7 ani parca) nu poate fi o simpla intamplare... :)))




Si daca atunci imi imaginam ca vorbesc cu mine, de ce as face acum altfel?
Asa ca, hai Maria, ai curaj si incredere si mai du-ma o data spre tara din inima ta :)

Multumesc! Multumesc! Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu