miercuri, 16 martie 2011

balconul meu








Stau pe balcon, printre flori, spiridusi, elfi, buburuze si raze de soare gata sa-mi mangaie fruntea pregatita a primi mult asteptata caldura si lumina. Radioul l-am mutat de cateva zile pe Super FM Brasil... Yemayu se joaca cu o bomboana pe care o considera, probabil, un dragon cu doua capete si nu intelege de ce miroase a eucalipt. Citesc Cehov, Nuvele si recitesc Micul Print, care ma asteapta demult, dar mi-am promis ca voi citi cartea doar printre razele de soare. Micul meu Print trebuie citit numai intr-o astfel de zi... :)


Astazi sunt linistita si impacata si ma simt fericita... Cat de simplu putem ajunge la o astfel de stare, numai sa vrem... O zi minunata va doresc inainte de a fugi la repetitii!!! Yupiiii, e SARBATOARE, AM REPETITII!!!! :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu